TIPS - DAG 4

2012-08-08 | 14:01:00 | Kategori: | 0 kommentarer
Prinsessa i rosa
Jag läser just nu Party Prinssesan , vilken är nummer sju i serien.
Vill ni köpa nummer ett? → Direkt Länk
 
Vad den handlar om.
15-åriga Mia (Amelia Mignonette Grimaldi Thermopolis. ) får veta att hon är enda tronarvingen till det lilla europeiska kungadömet Genovia och hennes farmor vill ge henne prinsesslektioner. När nyheten kommer ut belägrar skvallerpressen skolan och skolans snyggaste kille börjar uppvakta henne. Men kommer Mia att glömma sina riktiga vänner nu, och vill hon verkligen bli prinsessa?
 
Har inte sett filmerna, men jag vågar nästan inte det iheller efetrsom jag ritat upp en bild i huvudet hur hon ser ut!
 
 
 
 
 
Kommentarer från er, mina söta läsare:


HEJ:

TEXT


1. I Alla har rätt till SIN åsikt. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0