GÄSTBLOGGNING - NATHALIE

2012-08-08 | 15:00:00 | Kategori: | 0 kommentarer
Hej allihopa! Jag heter Nathalie och bloggar på www.naxo.blogg.se. Som att Ebba är i Turkiet för tillfället så passar jag på att gästblogga hos er för att det inte ska bli helt tomt. Har drivit min blogg i snart ett år så det är väldigt roligt - brinner för det.
Men för att inte göra ett helt tråkigt inlägg. Min blogg består mycket av tips så därför tänkte jag tipsa er om en produkt jag använder också. Yey! Tänkte tipsa om torrschampoo. Känner du ibland som jag, att på morgonen när du ska gå till skolan så har du inte tid att duscha eller så hinner inte håret torka så du struntar i det? Det känns inte så bra att gå med fettigt hår i skolan så istället kan du köpa torrschampoo. Du sprayar det i hårbottnen och gnuggar in det så blir håret som nyduschat, supersmart! Men har du inte råd eller inte vill köpa det och har kris så kan du ta lite mjöl, väldigt väldigt lite i hårbottnen så borstar du in det i håret och det ser genast inte fettigt ut längre. Vad tycker du om tipsen? Du hittar torrschampoot på blandannat rusta för 50 kr. Jag tycker inte det är alls farligt för det gör väldigt stor skillnad! :D
 
Det var allt från mig men jag hoppas att ni uppskattade inlägget! Kramar på er och glöm inte att titta in på min blogg. :)
 
 
Kommentarer från er, mina söta läsare:


HEJ:

TEXT


1. I Alla har rätt till SIN åsikt. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0